Jamie Lawson - Wasn't Expecting That (Erre nem számítottam)

Erre nem számítottam


Csak egy mosoly volt,
De a szívem zakatolni kezdett,
Erre nem számítottam...
Csak egy gyengéd csók,
Jelentéktelen is lehetett volna,
Erre nem számítottam...

Félreértelmeztem a jeleket?
A kezed az enyémbe csúszott,
Erre nem számítottam...
Az éjszakát az ágyamban töltötted,
Amikor felébredtél, azt mondtad:
„Erre nem számítottam...”

Azt hittem, a szerelem múlandó,
Azt hittem, csak átutazó vagy az életemben.
Fel merem valaha is tenni a kérdést,
Hogy mivel érdemeltelek ki?
Erre nem számítottam...

Egyetlen szócska volt csupán,
Majdnem elsiklott a fülem mellett,
Erre nem számítottam...
De félelem nélkül jött,
Egy hónapból egy év lett,
Erre nem számítottam...

Azt hittem, a szerelem múlandó,
Szívem, azt hittem, csak átutazó vagy az életemben.
Fel merem valaha is tenni a kérdést,
Hogy mivel érdemeltelek ki?
Erre nem számítottam...

Ó, hát nem furcsa,
Ahogy egy élet megváltozhat
A legédesebb mosoly villanásától?
Tavasszal keltünk egybe,
Tudod, hogy semmin sem változtatnék.
Anélkül az ártatlan csók nélkül,
Micsoda életet szalasztottam volna el,

Ha nem próbálkoztál volna
Egy kis romantikával,
Amikor nem számítottam rá...
Az idő gyorsan száll,
Három gyerek felnőtt és kirepült,
Erre nem számítottam...
Aztán jöttek a nővérek
És azt mondták, kiújult,
Erre nem számítottam...
Majd lehunytad a szemed,
Meglepted a szívemet,
Erre nem számítottam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése