Whitney Houston - I Have Nothing (Semmim sincs)



Semmim sincs

Légy részese az életemnek,
Fogadj el annak, aki vagyok.
Mert miattad
Nem változom meg soha.

Fogadd el a szerelmemet.
Sohasem fogok túl sokat kérni,
Csupán a mindenedet,
És mindent, amit teszel.

Nem kell sokkal messzebbre néznem,
Nem akarok oda menni, ahová te már nem követsz.
Visszatartom, megint,
A szenvedélyt legbelül.
Nem futhatok önmagam elől,
Nincs hová bújni.

Ne kényszeríts rá, hogy még egy ajtót becsukjak,
Nem akarok többé szenvedni.
Maradj a karjaimban, ha mersz,
Vagy oda kell, hogy képzeljelek.
Ne sétálj el tőlem,
Semmim sincs,
Ha te nem vagy nekem.

Keresztüllátsz rajtam,
Egyenesen az szívemig,
Lebontod a falaimat,
A szerelmed erejével.

Soha nem ismertem
Olyan erős érzelmeket, mint veled,
Vajon kitart ez az emlék,
Kapaszkodni tudok belé?

Nem kell sokkal messzebbre néznem,
Nem akarok oda menni, ahová te már nem követsz.
Visszatartom, megint,
A szenvedélyt legbelül.
Nem futhatok önmagam elől,
Nincs hová bújni.

Ne kényszeríts rá, hogy még egy ajtót becsukjak,
Nem akarok többé szenvedni.
Maradj a karjaimban, ha mersz,
Vagy oda kell, hogy képzeljelek.
Ne sétálj el tőlem,
Semmim sincs,
Ha te nem vagy nekem.

Ne kényszeríts rá, hogy még egy ajtót becsukjak,
Nem akarok többé szenvedni.
Maradj a karjaimban, ha mersz,
Vagy oda kell, hogy képzeljelek.
Ne sétálj el tőlem,
Semmim sincs,
Ha te nem vagy nekem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése