Eric Saade ft. Dev- Hotter Than Fire (Forróbb a tűznél)

Forróbb a tűznél

[Eric]
Öltözködöm ma estére,
Nem kell lista,
Nem kell meghívó,
Táncolni jöttem.
Egyenesen a bárba mentünk,
Egy italból sok lett.
Táncolni jöttünk,
Mozgunk, mozgunk,
Érzem, a hangulat fokozódik.
Mozgunk, mozgunk,
És a klub most túlzsúfolt…

És az éjszaka vége felé
Megláttam őt,
Kockáztattam…

Hidegebb a jégnél,
Légiesebb a szélnél,
Forróbb a tűznél.

Ez az az éjszaka,
Égek legbelül,
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

Miattam öltözött ki,
Vörös ruha,
Dögös,
Valóban.
Szóval előrelépek,
A halál az árnyéka…
Kapkodom a levegőt,
Olyan előrelépett…

Mozgunk, mozgunk,
Érzem, a hangulat fokozódik.
Egymásnak lettünk teremtve,
Kétség sem férhet hozzá.
És az este végére
Az oldalán távozom,
Kockáztattam…

Hidegebb a jégnél,
Légiesebb a szélnél,
Forróbb a tűznél.

Ez az az éjszaka,
Égek legbelül,
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Azt mondtam, TNT vagyok,
Elégek,
Állj föl a székedből!
Próbálkoznak,
De versenybe sem szállhatnak,
Mert teljes vagyok.
Azt mondtam, TNT vagyok,
Elégek,
Állj föl a székedből!
Próbálkoznak,
De versenybe sem szállhatnak,
Mert teljes vagyok.

[Eric]
Hidegebb a jégnél,
Légiesebb a szélnél,
Forróbb a tűznél.

Ez az az éjszaka,
Égek legbelül,
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

[Dev]
Gyúlékony vagyok,
TNT,
Gyújtsd fel.

[Eric]
Forróbb a tűznél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése