Britney Spears- I Will Be There (Én ott leszek)


Én ott leszek

Nem kell elmondanod, mire gondolsz,
Mert tudom, hol jártál.
Add föl, és hagyd magad mögött,
És hagyd, hogy kezdjem…

Gyere ide,
Hadd mutassam meg,
Hogyan kéne lenniük a dolgoknak.
Rendbe teszem.
Hadd fejezzem ki magam tisztán,
Megbízhatsz bennem,
Igen, én ott leszek.

Amikor szükséged van valakire,
Csak megfordulsz,
És én ott leszek.
Amikor szomorú vagy,
Bébi, tudasd velem,
És én ott leszek.

Nem hagyod, hogy kárpótoljalak?
Tudod, hol találsz…
Bármit megtennék,
Hogy még egyszer szerethessek.

Gyere ide,
Hadd mutassam meg,
Hogyan kéne lenniük a dolgoknak.
Rendbe teszem.
Hadd fejezzem ki magam tisztán,
Megbízhatsz bennem,
Igen, én ott leszek.

Amikor szükséged van valakire,
Csak megfordulsz,
És én ott leszek.
Amikor szomorú vagy,
Bébi, tudasd velem,
És én ott leszek.

Én ott leszek,
Csak állj föl végre,
És ott leszek neked,
Most és örökké.

Adj még egy esélyt,
Hogy megmutathassam neked,
Mennyire törődök.
Én ott leszek.

Amikor szükséged van valakire,
Csak megfordulsz,
És én ott leszek.
Amikor szomorú vagy,
Bébi, tudasd velem,
És én ott leszek.

Amikor szükséged van valakire,
Csak megfordulsz,
És én ott leszek.
Amikor szomorú vagy,
Bébi, tudasd velem,
És én ott leszek.

Én ott leszek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése