Allison Iraheta- Pieces (Darabkák)

Darabkák

Talán szükségem lesz rád,
Talán nem.
Hát, valamikor majd szeretném,
De nem most.
Ennyire nehéz megérteni?
Csak egy lány vagyok, tervek nélkül.
Túl erősen tartasz,
Ma este visszalépünk egy párat.

Nincs szükségem rá, hogy megments,
Inkább zuhannék le és égnél el.
Nincs szükségem rá, hogy megmondd,
Hogyan éljek, mielőtt megtanulom.
Ha szétesek,
Ha összetöri a szívemet,
Még mindig ott van nekem az összes darabka,
Amiket nekem adtál,
Amiket nekem adtál.

Talán azt fogod mondani,
„Hát, én megmondtam…”,
De talán tanulok a hibáimból.
Miért nem engeded, hogy a földre essek?
Nem, minthogyha eltűntem volna,
És senki sem találhatna meg…
Nem akarok harcolni,
Ma este visszalépünk egy párat.

Nincs szükségem rá, hogy megments,
Inkább zuhannék le és égnél el.
Nincs szükségem rá, hogy megmondd,
Hogyan éljek, mielőtt megtanulom.
Ha szétesek,
Ha összetöri a szívemet,
Még mindig ott van nekem az összes darabka,
Amiket nekem adtál,
Nincs szükségem rá, hogy megments...

Tudom, egyszerűbb irányítani,
Ennyire nehéz elengedni?
Ne mondd el a hibát, mielőtt elkezdhetném.
Talán szükségem lesz rád,
Talán nem.
Hát, valamikor majd szeretném,
De nem most.

Nincs szükségem rá, hogy megments,
Inkább zuhannék le és égnél el.
Nincs szükségem rá, hogy megmondd,
Hogyan éljek, mielőtt megtanulom.
Ha szétesek,
Ha összetöri a szívemet,
Még mindig ott van nekem az összes darabka,
Amiket nekem adtál,
Amiket nekem adtál,
A darabkák, amiket nekem adtál.

Nincs szükségem rá, hogy megments,
Inkább zuhannék le és égnél el.
Nincs szükségem rá, hogy megmondd,
Hogyan éljek, mielőtt megtanulom.
Ha szétesek,
Ha összetöri a szívemet,
Még mindig ott van nekem az összes darabka,
Amiket nekem adtál,
A darabkák, amiket,
Amiket nekem adtál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése