Linkin Park- The Little Things Give You Away (Az apró dolgok árulnak el)


Az apró dolgok árulnak el

Szürke víz,
Az ablakokon keresztül,
Fel a lépcsőn.

Hűsítő eső,
Mint az óceán,
Mindenhol.

Nem akarsz értem nyúlni,
Igaz?
Semmit nem jelentek számodra,
Igaz?
Az apró dolgok elárulnak.

Most már nem lesz félreértés,
A gátak átszakadnak.

Minden, amit valaha akartál,
Az volt, hogy valaki igazán felnézzen rád.
És hat lábbal a víz alatt
Én azt teszem.

A remény alábbhagy,
Nemzedékek tűnnek el,
Egy nemzet ölbe tett kézzel nézi végig,
Ahogy elmosódnak.

Nem akarsz értem nyúlni,
Igaz?
Semmit nem jelentek számodra,
Igaz?
Az apró dolgok elárulnak.

De nem lesz félreértés,
A gátak átszakadnak.

Minden, amit valaha akartál,
Az volt, hogy valaki igazán felnézzen rád.
És hat lábbal a víz alatt
Én azt teszem.

Minden, amit valaha akartál,
Az volt, hogy valaki igazán felnézzen rád.
És hat lábbal a víz alatt
Én azt teszem.

Apró dolgok árulnak el,
Apró dolgok árulnak el,
Apró dolgok árulnak el,
Apró dolgok árulnak el,
Apró dolgok árulnak el.

Apró dolgok árulnak el.

Minden, amit valaha akartál,
Az volt, hogy valaki igazán felnézzen rád.

Apró dolgok árulnak el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése