Kelly Clarkson- Einstein (Einstein)


Einstein

Egyszerű matek,
A szerelmünk elosztva a büszkeség gyökével,
Szorozva a hazugságaiddal, plusz az idő,
Megőrülök…
Nehéz volt, amikor végre kiszámoltam.

Először nem értettem,
De ne hidd, hogy ilyen vak voltam.
És talán nem vagyok Einstein,
De tudom,
Hogy hülye plusz hülye egyenlő veled.

Még ahhoz is volt pofád,
Hogy az orrom előtt flörtölj vele.
Itt vannak a kulcsaid, a táskáid,
A ruháid, és most húzz el a lakásomból.
Azt mondod, őrült vagyok,
Most boldogok vagyunk,
Ennek most vigasztalnia kéne?

Először nem értettem,
De ne hidd, hogy ilyen vak voltam.
És talán nem vagyok Einstein,
De tudom,
Hogy hülye plusz hülye egyenlő veled.

Az összes hazugságod, plusz
Ezer bocsánatkérés, csak
Rakd ki a fájdalmat, majd elmegy,
És itthagy minket a nagy semmivel.

Befejezheted az időm pocsékolását,
Teljesen jól vagyok nélküled,
Miért telt ennyi időbe, hogy rájöjjek,
Hogy hülye plusz hülye egyenlő veled?

Először nem értettem,
De ne hidd, hogy ilyen vak voltam.
És talán nem vagyok Einstein,
De tudom,
Hogy hülye plusz hülye egyenlő veled.

Egyszerű matek,
A szerelmünk elosztva a büszkeség gyökével,
Szorozva a hazugságaiddal, plusz az idő,
Megőrülök…
És talán nem vagyok Einstein,
De tudom,
Hogy hülye plusz hülye egyenlő veled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése