Christina Aguilera- Bound to You (Hozzád láncolva)

Hozzád láncolva

Édes szerelem, édes szerelem,
Fogságba estem a szerelmedben.
Felnyíltam,
Nem tudtam, bízhatok-e.
A szívem és én,
Hamuba voltunk temetve,
Szabadíts meg engem, szabadíts meg minket.

Csak rád van szükségem,
Amikor szorosan foglak.
Ha elsétálsz,
Szenvedni fogok ma este…

Találtam egy embert, akiben bízhatok,
És fiú, én hiszek bennünk.
Rettegek tőle, hogy először szeressek, 

Látod, hogy láncra vagyok verve?
Végre megtaláltam az utamat,
Hozzád vagyok láncolva,
Hozzád vagyok láncolva.

Olyan sok mindennel, olyan fiatalon
Néztem szembe egyedül.
A falak, amiket felhúztam,
Lettek az otthonom.

Erős vagyok,
És biztos vagyok benne, hogy van bennünk tűz.
Édes szerelem, olyan tiszta…

Megtorpanok,
Csak egy szív dobog.
És összeszedem magam,
Kérlek, ne szaggasd szét.

 
Találtam egy embert, akiben bízhatok,
És fiú, én hiszek bennünk.
Rettegek tőle, hogy először szeressek,
Látod, hogy láncra vagyok verve?
Végre megtaláltam az utamat,
Hozzád vagyok láncolva,
Hozzád vagyok láncolva.

Hirtelen itt van a pillanat,
Megragadom a félelmeimet,
Amiket végig magammal hurcoltam az évek során.
Mindent megkockáztatok?
Ilyen messzire eljutottam azért, hogy elbukjak?

Ó, bízhatok,
És fiú, én hiszek bennünk.
Rettegek tőle, hogy először szeressek,
Látod, hogy láncra vagyok verve?
Végre megtaláltam az utamat,
Hozzád vagyok láncolva,
Hozzád vagyok láncolva.

Ó, hozzád,
Ó, hozzád vagyok láncolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése