Jessie J- Run Baby (Fuss, bébi)

Fuss, bébi 

Ez már nem kézfogósdi a játszótéren,
Csak légy férfi és hozz meg egy döntést, sétálj ki az ajtón.
Hát, az összes érzésed elillant.
Mikor romlott el minden a fejedben?

Szóval fuss, bébi, fuss, fuss, fuss,
Tudod, hogy nem én vagyok az Igazi.
Csak menj innen és érezd jól magad,
Csak fuss, bébi, fuss, fuss, fuss.
Menj haza.

Miért nem veszed észre az igazságot, amikor ott van az orrod előtt?
Többé már nem szeretsz, szóval azt hiszem, végeztünk.
Megváltoztál, és én nem fogok itt várni.
Már túl vagyok a könnyeken, nem kérek többet.

Fuss, bébi, fuss, fuss, fuss,
Tudod, hogy nem én vagyok az Igazi.
Csak menj innen és érezd jól magad,
Csak fuss, bébi, fuss, fuss, fuss.

Csak egy életed van- minek harcokra pazarolni?
Démonok és régi hazugságok.
Csináld azt, ami helyes, és rendben leszek.

Szóval fuss, bébi, fuss, fuss, fuss,
Tudod, hogy nem én vagyok az Igazi.
Csak menj innen és érezd jól magad,
Csak fuss, bébi, fuss, fuss, fuss.
Menj haza.

Fuss, fuss, fuss…
Körözz, körözz, körözz,
Fuss, bébi, fuss.
Fuss, fuss, fuss…
Körözz, körözz.

Fuss, bébi, fuss, fuss, fuss,
Tudod, hogy nem én vagyok az Igazi számodra.
Csak menj innen és érezd jól magad,
Csak fuss, bébi, fuss, fuss, fuss, fuss, fuss.

Bébi, nem akarsz futni, futni, futni?
Tudod, hogy nem én vagyok az Igazi.
Csak menj innen és érezd jól magad,
Csak fuss, bébi, fuss, fuss, fuss.

Csak fuss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése